Wednesday 15 January 2020

In Future?

Hi guys. Before that, selamat tahun baru aku ucapkan. Dah 2020 dah geng 😉. Alamak. Banyak lagi benda yg aku tak capai. Wish all of you getting more love, become happier than before, getting married & so on. 2019 dah berlalu. Cepat gila rasa. Sekarang aku dah third year. Omg. Setahun setengah lagi nak graduate. Wish me all the best in my degree & semoga dapat graduate on time. Same goes to you all.
My 2019?
Some of my friends getting , pregnant, graduates & some of thems died. Takdir lain² utk kita. Kahwin tak pasti. Yg pasti itu cuma mati. Banyak pengajaran yg aku dapat in 2019. Lepastu banyak lagi goals yg aku tak capai. Korang pulak mcm mana?  💕  so aku harap in 2020, i achieve my goals ( business, family, relationship). So nak tnya, apa goals korang in 2020? Komen kat bawah & komen next entry apa yg aku perlu buat. *if you dont mind laa.

No comments:

Post a Comment

Kindly comment here for improvement & jangan lupa follow semua socmed aku tau. Sayang korang ><

COPYRIGHT by AliaAhmad